Thursday, June 2, 2011

New Semester New Spirit!

assalamualaikum, hello peeps. first of all, i want to ask million of apologies because of this blog have not been updated since last January. life getting harder baby, and yes im stuck with a million fucking assignment which make my daylife became worsttt. and yes. harini aku nak ceritakan apa yg dah jadi since 5month ago. 


sepanjang satu semester aku kat sini, aku dah hadapi mcm2 dugaan, seksaan, stress yg melampau, tak cukup makan, tak cukup tido ( SEMESTINYA ), tak cukup masa, terkejar kejar and much more! sakit bhai. life is not easy. so aku pon nekad kan diri utk go through the flows, and doa supaya everything gonna be just fine. aku tahan bila keje kena reject, kena redo and kena maki, kena perli semua, smpai ada masa aku rasa nak quit! tension la course ni. aku ingat kan senang. frankly speaking, aku byk kali nak quit, nak tukar course, tak sanggup nk deal ngn semua ni. tapi bila pikir2 balik. sian mak bapak aku. they expected me to be a strong person, just like my own self yg love adventure, can handle anything even the worst thing ever and yes they dont expected me to be a loser, gave up without trying. hurmm. tapi alhamdulillah, dgn berkat doa dorg, aku try the best, buat semua kerja, drawing, sehabis baik! bagi aku semua yg aku submit kat lecturer tu adalah hasil usaha aku! hasil terbaik :) thank god, at the end of the semester, carry mark aku semua nya memuaskan hati. banggo omak ngn bapak den tgk, huehue :D tapi still, aku sedih sebab ramai jugak yg quit course aku ni, dorg tak dpt bawak kot. hm. ntah la. bg aku dorg mengalah sebelum berjuang! tak semestinya semua org akn berjaya, sekali sekala kita kena jatuh dulu baru boleh naik ke atas. tp its their decision, aku pon takleh buat apa. hope dorg sukses kat luar sana..


last but not least! ALHAMDULILLAH! terima kasih Allah, terima kasih mama, papa, Iva, and kawan2 yg sama2 dah berjuang ngn aku. akhirnye, result yg aku dapat berbaloi dgn segala usaha aku yg selama ni besengkang mata, kebulur semua :D haha. tak pernah aku tgk mama papa happy camni. they said they are so proud of me! and yes, itulah yg aku nak kan selama ni :) thanks Allah sebab makbulkan doa hambaMu ini, and kepada kawan2 terutama TBB's, korang la kawan dunia akhirat aku. susah senang sama2 :D guess what? aku dapat Dean List :') 3.69. syukur alhamdulillah..


and now. new semester had begin! doa kan aku yg terbaik, and semoga aku dapat tempuh semua kesusahan, dugaan semua utk kali ini. amin~


toodles :)

2 comments:

  1. catatan yg bagus wlaupun rojak. HAHAHA. untuk pengetahuan, skg nie semua cth2 penulisan tesis, kertas cadangan, kertas kerja untuk semua kos boleh di download scara percuma. Berusahalah oke. G.luck

    ReplyDelete