Monday, November 8, 2010

Heartbeat Told Me To Do So.

malam ni aku takdapat tido la. pale kusut doh -.- semua ni pasal nak pergi PD tu. aku nak pergi tapi.. tah la, berat hati doh. ada yg advise aku, takpaya la pergi kalau taknak, takde paksaan, tapi aku ni bukan jenis lupa mmbe, kang aku takpegi ada lak mulut2 longkang cakap belakang. besides bukan senang nak ckp kat dorang cmtu jee, ada yg paham tapi yg tak phm tu cemana lak? hmmmm. mmg aku NAK sgt pergi sebena nye, yela kan, aku dah nak bla dari Petrosains tu, further study, ni laaa jadi kenangan terakhir aku ngn dak2 suma. tapi nak buad pe pegi lau aty tak senang, ade yg tak sebulu ngn kite kan? buad sakit hati and sakit mata je woiii =.= seriously im in a great great dilemma! antara nak atau taknak........ kalau camni smpai besok la aku dok terpikir2. haihhhhhh. biar masa and keadaan la yg menentukan. aku just nak ckp, aku ni trustable friends, aku taknak kena label mcm2. tapi aku pon taknak jadi hipokrit. so we'll see.

No comments:

Post a Comment