Tuesday, November 30, 2010

Memorable Moments.

almost forgot nak cerita bout holiday kat Port Dickson tu. haaa, aku decide nak ikut jugak g trip ni, eventho 1st thougt sgt negatif. but at last, here it was, so cool and full of memories! walaupun sepatutnya yang pergi trip ni almost 20 peeps,  tapi last minute ramai yg cancel, aku pun tak smpai aty la nak cncel kan, sian kat mastermind tu ha. aku pun decide, join jela! thank god budak2 yg pergi suma satu kepala, no OUTSIDER, so happy and puas aty gak la :D tapi still dalam happy tu ada jugak sedih and kurang gembira, hmmm, bende tu biar la kami yg pergi je tau, sebab taknak la nanti bawak gaduh pulak kan. kita kawan2, taknak la musuh2 :) lagi2 itu la last kitorang hangout sama2, lepak, gurau senda and everything! yang takboleh bla masa daki Tanjung Tuan utk pergi ke Rumah Api. niat nak pergi usha scenery kat atas tu je, last2 kitorang salah turun, pergi kat secret place of Tanjung Tuan, and jumpa laut yang still tak tercemar! sumpah cantik sgt weh. jernih nak mampos air laut tu. lagi best bila pergi ngn kwn2, dalam kepenatan and bepeluh sakan, kitorang dpt mandi air laut cmtu kira BERBALOI sngat :D then bila turun dari Tnjung Tuan ni, kitorg pergi balik kat pantai biasa, Tanjung Biru tak silap nama dia, haha. time sesi berkayak pulak lepas dah tanam Oshin dalam pasir pantai. hahahahaha xD eventho penat bekayak, tpi yg best dapat tgk matahari terbenam kat tgh2 laut, sumpah TERBAIK! selain tu, most memorable is game TRUE OR DARE. OMG, semua rahsia dalam tangan wa beb, hahaha, sesi jujur tuuu, game yg sgt memuaskan hati. byk gosip aku dapat tau. gahahahaha :P btw as all of u already knew, buad masa ni aku dah tak keje kat Petrosains tu. resign fr a while. hahahah. tgk la nanti, last week before aku bla masuk UITM, aku keje la kejap kot, lepas rindu jumpa budak2 suma kan :) macam biasa, ni la antara pic yang dapat aku kongsi masa pergi Port Dickson tu.


masa ni oshin kena tanam, kitorang buad bentuk penyu, HAHAH


inilah muka kepenatan setelah berjaya smpai ke Rumah Api.

ini pulak Baim, Oshin and Fatin :)

secret place :) ni dgn Dja and Nabila.

permulaan nak daki Tanjung Tuan. muka ceria, last2 hangin satu badan, hahah

Rumah Api Tanjung Tuan


para gadisss, Nabila, Dja, Oshin, Fatin and aku :)

jernih kan air laut dia? try this on guys :D

No comments:

Post a Comment