Monday, November 8, 2010

New Things To Do

hai guys. fyi, im NEW on this 'blogger' things. takpena buad and takreti pe jadah pon. saja try buad. gatal tangan kan, hahaha. best tgk org lain punye, tu yg nak buad jugak. so sape yg jadi follower, mana yg dah lama, boleh la tunjuk ajar sikit ye? ;) sharing is caring! :D actually ideas nak buad blog ni baru je datang, tgh bosan, layan fesbuk ramai plak membe tak on petang2 kan. jadi nye saje lah p bukak google account and jadi blogger -.- ha ha ha. aku pun taktau mende yg interesting sgt jadi blogger ni coz aku pun bukan lah orang yg suka menulis diaries. aku rasa blog aku ni hanya akan jadi tempat luahan perasaan marah and geram aku towards sumbody or anything lah. soooooo, wait yah :) true colours of me will be exposed

No comments:

Post a Comment