Monday, December 6, 2010

Truth or Deception?

hai guys. harini i've nothing to do kat rumah. so aku teringat satu story ni, yg d ceritakan oleh my auntie. dia suruh usha blog Uncle Seekers @ uncleseekers.blogspot.com kalau nak tau dgn lebih sahih lagi. so aku pun bukak la then usha2 pe hot story and controversial sgt tu. sekali da baca, mak aiii, berani gila la wei dia bukak cerita bout Mantan Permaisuri Aisyah. aku malas la nak story sini, karang silap aribulan aku pun kena join saman dia tu. hahaha. tapi seriously aku mmg agak kaget gak la baca everything dia post kat dalam tu. lagi2 kisah Permaisuri dari part 1 till 7. ade gak aku terpikir, Uncle Seekers ni main gila betul, main ngn api tau tak! nak bunuh diri sndiri ke? =.= pendedahan dia buat ni betul2 mengaibkan and sometimes scary jugak. but aku pikir satu je, takleh gak salah kan satu pihak kan, mesti ada sebab Uncle Seekers buad cmni. hurmm. banyak betul bende tgh bermain kat lam otak aku skrg nih. huhu. overall aku njoy baca bende tu, mcm korang tau, aku kan kepala gila so aku mmg layan gosip panas cmni. haha. but still aku ade respect kat Mantan Permaisuri kita. sebab tu aku nye tajuk post arini Truth Or Deception? sama2 kita pikirkan. wallahualam..


opsss. sebelum terlupa, nak ucap jugak ni, Selamat Menyambut Awal Muharam, 1433 Hijrah ;D salam Maal Hijrah everybody!

4 comments:

  1. Ehh yangg. Where are ur follow button? Baru nak follow =.=

    ReplyDelete
  2. i pon taktau mana hilang masa i edit aritu, haha :P tapi my friends still boleh follow i lahh. taktau cemana tuu yangg.

    ReplyDelete
  3. Alaa tapi tapi i tak tau mana nak carik. Cemane? =.=`

    ReplyDelete
  4. i dah carik jugak, mane tah i ter'hide'. tak jumpa pulak -.-''

    ReplyDelete