Wednesday, December 22, 2010

What Else?

fuhhhh. less than a week lagi. or may i say, just a few days left? hmmm. sekejap je kan masa berlalu. byebye home sweeeeet home, byebye mama byebye papa :/ okay stop emo emo kat sini, now, apa lagi yang still belom settle down yah? luggage dah beli, broadband dah beli, almost everything dah beli. tinggal nak packing je. hmm berat pulak hati ni rasa. eh eh aku ni, macam tak biasa plak jauh ngn family, padahallllll, dah pernah survive without them. tapi risau plak aku homesick bila dah smpai sana. haha. jgn buat pasal ell :P insyallah tak la do. aku kan KUAT. sangattt -.-'' hahahahah! okay2, dah2, back to our topic. what else ek yang aku tak settle down lagi? packing? hurmm, besok la kott. erkk takboleh ada kot! seriously besok gak aku kena settle packing. masa dah time! ahha. sabtu dah gerak. so tinggal 2 hari lagi aku kat KL ni. hmm besides that apa lagi erk? poning palo den ha pikir2 non-stop. ahhhh abis packing la baru pikir! taksuka la semak semak pale hotak aku. gahahahah. eh eh lupa nak gtau kat para follower aku ni, start sabtu aku tak on tau, a week afta baru kita dapat jumpa blik, and then time tu wa gerenti byk hot story wa nak cite sama lu! xD bukan apa seminggu aku tak on, lappy aku tinggal umah la, minggu lagi satu baru mak aku bawak, malas la nak bwk byk sgt brg, buat berat je, haha. soooooo warga Perak, terutama Seri Iskandar, its been my great pleasure to be a part of you guys :D wink wink. till then, assalamualaikum!


toodles ;)

No comments:

Post a Comment